top of page
חיפוש
  • tom17365

בחירה נכונה של מתנת סוף שנה



בכל שנה מתמודדים הצוות החינוכי וההורים מול סוגיה לא פשוטה: איזו מתנת סוף שנה לקנות לילדי הגן? ובכן, האפשרויות הן רבות, המגוון הוא עצום והבחירה – לא קלה. כדי למצוא מתנת סוף שנה לילדי הגן, כזו שתקלע למטרה ותשמח את הילדים, חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים עיקריים. מה יש לבחון לפני שבוחרים? התשובה – לפניכם:


גיל הילדים – יש, כאמור, מגוון עצום של מתנות סוף שנה שאפשר לקנות לילדי הגן. חלקן מתאימות יותר וחלקן פחות. גיל הילדים הוא הפרמטר החשוב מבין כולם ומומלץ שהמתנות הנבחרות יהיו תואמות את גילם. בגיל הרך, הילדים מבלים שעות רבות בגן, במעון ובמשפחתון. מתנות, בגילאים האלה, חשוב שיתאימו הן לילדים עצמם והן למטפלים בהם. למשל, תווית עם שם הילד, שניתן להצמיד לתיק, ספרי קריאה לילדים, עם מסר ומשמעות ועוד ועוד.


התקציב – גם לתקציב יש חשיבות רבה מאד בקבלת ההחלטות. אפשר למצוא מתנות צנועות, שמחירן זול יחסית, ומתנות יקרות מאד. כדאי מאד להגדיר את התקציב מראש, את סכום הכסף שיכולים להקדיש לטובת המתנה, ובהתאם לחפש את זו, המתאימה.


ערך מוסף – אלו יכולות להיות מתנות שימושיות, מתנות ליופי ועוד. הסוד הוא למצוא מתנה עם ערך מוסף, מתנה עם משמעות, שלא תיזרק לארון או לארגז הצעצועים ותישאר שם במשך שנים. ספרי ילדים הם פתרון נהדר והם מביאים אתם ערך מוסף, שקשה להתעלם ממנו. כאשר הצוות החינוכי בגן, כמו גם ההורים עצמם, קוראים לילדים בכל יום, הם עוזרים להם בכך להתפתח קוגניטיבית וגם נפשית ומעודדים את קריאתם בהמשך.


לא מוכרחים בגדול – ילדים מעריכים את הדברים הפשוטים. לא חייבים לבזבז סכומי כסף גבוהים ולחפש את המתנות היוקרתיות והגדולות כל כך. לעיתים דווקא הצנוע הוא זה שעושה את ההבדל ומשמח את הילד.

מחפשים מתנה לילדי הגן לכבוד סוף השנה? חשוב לכם שזו תהיה מתנה עם ערך מוסף, מתנה שתשמח את הילדים וגם תתרום להם לא מעט? המיזם המיוחד "ספרות עם משמעות" הוא הכתובת המתאימה לכם. המיזם, שמחבר בין עולם החינוך והטיפול לעולם ספרות הילדים, מעמיד לרשותכם מגוון רחב של ספרים, ספרים עם משמעות ומסר, שקריאתם היא חוויה בפני עצמה, ספרים שהם מתנה נפלאה לילדי הגן לקראת סוף השנה. לסקירת כלל האפשרויות המוצעות לכם לחצו כאן ולמענה על שאלות נוספות, צרו קשר במייל fried.sha@gmail.com


עדי עובדיה ישראלי, מרפאה בעיסוק מומחית בתחום התפתחות הילד, תפקודי למידה וקשב. 

מחברת ספר הילדים "טיפה של כוח". 






34 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page